Partysaurus Rex
Stackars Rex, alla leksakerna tycker att han förstör deras fester. Men när Bonnie tar honom med för att bada blir han allas hjälte genom att fixa ett fantastiskt bubbelbadsparty!
Stackars Rex, alla leksakerna tycker att han förstör deras fester. Men när Bonnie tar honom med för att bada blir han allas hjälte genom att fixa ett fantastiskt bubbelbadsparty! Rex har gått från tung till kung – och blivit den legendariska Partysaurus Rex!