Mini Buzz
Buzz Lightyear lämnas kvar på en snabbmatsrestaurang. Medan Woody och gänget gör upp en plan för att rädda sin vän försöker Buzz fly från en stödgrupp för avlagda leksaker.
Buzz Lightyear lämnas kvar på en snabbmatsrestaurang när en version av honom från barnmenyn tar hans plats. Medan Bonnies leksaker får dras med den irriterande, decimeterstora Buzzkopian sitter den äkta Buzz fast hos en stödgrupp för avlagda leksaker. Woody och gänget gör upp en plan för att rädda sin vän och Buzz försöker fly från leksaksterapin.