Richard Ayoade fortsätter sina reseäventyr med kända vänner. "Travel Man" är Richards chans att visa oss var vi gör fel genom att ha den mest kulturellt effektiva semestern som möjligt med alla tråkiga bitar borttagna. I varje avsnitt flyger han till en spännande plats med en kändisvän. I denna julextravaganza är Richard och "Mad Men"-skådespelaren Jon Hamm i Hong Kong.
Efter att ha erövrat teknikens värld i "Gadget Man", fortsätter den hyllade regissören, författaren och BAFTA-vinnande skådespelaren Richard Ayoade sina reseäventyr med kända vänner. "Travel Man" är Richards chans att visa oss var vi gör fel genom att ha den mest kulturellt effektiva semestern som möjligt med alla tråkiga bitar borttagna. I varje avsnitt flyger han till en spännande plats med en kändisvän. I denna timslånga julextravaganza är Richard och "Mad Men"-skådespelaren Jon Hamm i Hongkong, med en tai chi-drop-in-session, en tur i en helikopter och lite fusions-dim sum.