Allt eller inget
En grupp arbetslösa män från arbetarklassen i de deprimerade delarna av mellersta England beslutar sig för att tjäna pengar som dansare i Chippendale-stil. Resultatet blir att deras liv fylls av komiska komplikationer.
Robert Carlyle och Tom Wilkinson spelar i denna kritikerrosade komedi om sex arbetslösa män på jakt efter ett sätt att tjäna pengar. De blir inspirerade av en turnerande showgrupp med manliga strippor och tror sig kunna tjäna en mindre förmögenhet på att själva göra en strippshow, fast med en liten skillnad. De har för avsikt att göra ”allt eller inget” och strippa komplett nakna! Men har de vad som krävs för att gå hela vägen?