Disney Rewind Concert — Live From D23
Spola tillbaka till VHS-vibbarnas magi med den ultimata nostalgitrippen! Upplev Disney och Pixars bästa hits från 80- och 90-talet, framförda av stjärnor från Disney och Broadway som legendarerna Jodi Benson, Susan Egan och Bill Farmer. Gå från ”Zero till hero” och sjung med i ”I 2 I” i den här episka showen, inspelad live på scen!
Spola tillbaka till VHS-vibbarnas magi med den ultimata nostalgitrippen! Upplev Disney och Pixars bästa hits från 80- och 90-talet! Stjärnor från Broadway och de animerade filmerna framför en hel generations Disney-musik på nytt med storslagna uppträdanden, rockig ljussättning och episka animationer. Gå från ”Zero till hero” och sjung med i ”I 2 I” med fansens favoriter från Janne Långben – The Movie, Herkules, Toy Story, Den lilla sjöjungfrun, Newsies, Aladdin, Tarzan, Lejonkungen, Mulan, Pocahontas, Disneydags med flera! Missa inte det episka evenemanget med Jared Dixon, Alyssa Fox, Arielle Jacobs, Josh Strickland, Raena White, Jim Cummings, Andrew Barth Feldman, Bret Iwan, Kevin Lima, Kaitlyn Robrock och Disney-legenderna Jodi Benson, Susan Egan och Bill Farmer – inspelat live på scen!