Disney Princess Remixed: An Ultimate Princess Celebration
Disney Princess Remixed firar Disney Princess tidlösa musik, samt teman om mod och vänlighet.
Disney Princess Remixed firar Disney Princess tidlösa musik, samt teman om mod och vänlighet, allt en del av Ultimate Princess Celebration: en unik händelse som överraskar och gläder fans.