Longboarding La to NY
Ett brittiskt filmteam ger sig ut på en ambitiös resa, 4 800 km på longboard, tvärs över USA från Los Angeles till New York. Med stöd av ett litet team möter de öknar, berg och städer och dokumenterar sitt livsförändrande äventyr.