Cicliste Per Caso - Grizzly Tour
Den här dokumentären berättar historien om två kvinnor som cyklar genom USA, från Kanada till Mexiko, längs med den nordamerikanska vattendelaren. Ett unikt äventyr genom de mest avlägsna delarna av Klippiga bergen, bland ofördärvad natur och vilda djur.
Den här dokumentären berättar historien om två kvinnor som cyklar genom USA, från Kanada till Mexiko, längs med den nordamerikanska vattendelaren. Ett unikt äventyr genom de mest avlägsna delarna av Klippiga bergen, bland ofördärvad natur och vilda djur. En storslagen resa där de färdades 400 mil och klättrade 60 000 meter, där de dag efter dag tvingades konfrontera sina egna gränser, sin styrka och sina svagheter, och där deras förhållande sattes på prov. För varje resa är en kärlekshistoria.