Descendants: Wicked Wonderland
Nu när Hjärterdam är snäll och Askungen är i säkerhet, verkar Red och Chloes liv helt perfekt. Men vad de inte vet, är att när de ändrade i det förflutna skapades en ny skurk: Hattmakaren Maddox. När Maddox tillfångatar Hjärterdam, måste Red och Chloe samarbeta med Reds nya syster Pink, Luisa Madrigals son Luis, och Maddox son Max för att rädda både drottningen och Underlandet.