Body of Proof
Dr Megan Hunt är rättsläkare hos Philadelphiapolisen. Hon utmanar polisens regler för att ställa brottslingar inför rätta och ge frid åt offrens familjer, samtidigt som hon hanterar problemen i sitt eget privatliv.