The Right Words
Kenza, 15, och hennes lillebror Madhi, 13, retar regelbundet varandra på sociala medier. På bussen sätter Kenza sin naiva och romantiska lillebror på prov: han måste bekänna sin kärlek till Jada, flickan som han älskar, även om hon inte känner honom.