Mumatar
En medelålders skolstädare och ensamstående mamma har svårt att anpassa sig när hennes enda barn börjar på universitetet och förvandlar sig själv till en superhjälte för att ta sig an stadens mobbare.
Sandra, en medelålders ensamstående mamma, har svårt att anpassa sig när hennes enda barn lämnar hemmet för att börja på universitet. På väg hem från sitt jobb som skolstädare ser hon en 11-årig pojke blir mobbad av ett killgäng och känner skuldkänslor efter att ha misslyckats med att ingripa. Inspirerad av sin sons intresse för datorspelkaraktärer, tar hon på sig en hemmagjord kostym och blir en lokal superhjälte.