Rosewood
Miamis främsta privata patolog använder sitt sofistikerade obduktionslabb för att utföra obduktioner som avslöjar ledtrådar Miamipolisen inte upptäcker.
Dr Beaumont Rosewood, jr, är stans främsta privata patolog. Rosewood är briljant, cool och har massor av karisma. Han slår sig ihop med den stentuffa kriminalpolisen Annalise Villa för att avslöja ledtrådar som ingen annan upptäcker, och hjälpa Miamipolisen lösa stans mest utmanande fall.
En man snubblar in på Magic City Lab och begär att få betala sin egen obduktion, i förskott.