Edward Scissorhands
Det var en gång en vänlig uppfinnare som skapade en charmig ung man vid namn Edward. Men uppfinnaren dog innan han gjort klart Edward, som hade skarpa saxar av metall som händer. Edward var ledsen och ensam tills en snäll dam i Avon bjöd in honom att bo med sin familj i det fantastiska landet Suburbia.