Bad Times at the El Royale
Jeff Bridges, Cynthia Erivo, Dakota Johnson och Chris Hemsworth är stjärnorna i denna mäktiga thriller som är fylld av gripande spänning och häpnadsväckande avslöjanden. Sju främlingar, var och en med en stor hemlighet, träffas på El Royale vid Lake Tahoe, ett nerslitet hotell med ett mörkt förflutet. Under en ödesdiger natt kommer alla ha fått en sista chans till försoning… innan helvetet brakar loss.