Det vilda Indiens hemligheter
Det vilda Indiens hemligheter är en hyllning till mångfalden och det dramatiska i Indiens extraordinära landskap. I den tredelade serien fokuserar varje avsnitt på ett ikoniskt ekosystem, en ögonblicksbild av hur livet fungerar i varje unik miljö. Fullmatad med skönhet, svårigheter, död och nytt liv, ger serien betraktaren parkettplats till djurlivet som är den asiatiska naturhistoriens kronjuveler.
Vi möter den utrotningshotade enhornade noshörningen som överlevt 37 miljoner år av evolution.