Heliga gravens kyrka
Följ med bakom kulisserna då medlemmar i den religiösa gemenskapen, arkitekter, forskare och historiker samarbetar i en extremt sällsynt strävan att restaurera strukturen som skyddar vad många anser är Kristus grav i Jerusalem. Under restaureringen avslöjas även mysterier som hållits hemliga i hundratals år när de utforskar teorier om gravens ursprung och var Jesus är begravd.