Mayafolkets försvunna skatter
National Geographics upptäcktsresande Albert Lin vågar sig in i den guatemalanska djungeln för att utforska en ny högteknologisk skattkarta som avslöjar tiotusentals gamla ruiner. Ett dussintals arkeologer reser ut på en upptäcktsresa och undersöker förlorade ruiner för första gången på 1500 år. Deras fynd skriver om historien för en av världens mest mystiska antika civilisationer.
Ett mystiskt pyramidkomplex och nyupptäckta grottsystem avslöjar forntida Maya-ritualer.
Albert utforskar en översvämmad grotta och hittar han ledtrådar till en glömd Maya-kunglighet.
Förlorade pyramider och dolda skatter avslöjar den enorma forntida Mayacivilisationen.