Secondo Me
Bortom Europas stora operascener döljer sig en annan värld. Denna dokumentär vänder strålkastarljuset mot garderobspersonalen i Wien, Milano och Odessa – och avslöjar det stillsamma dramat, de personliga övertygelserna och de djupa funderingarna som präglar deras vardag, långt från operans glitter och glamour.