Rainboy
Rainboy är ingen vanlig trädgårdsmästare. Han planterar droppar och skördar moln. Men under sitt arbete råkar han av misstag skada den fåfänga solen. Hämnd! Prognosen för pojken är dyster, men med hjälp av regnmolnen lyckas han lysa upp hennes humör igen. En kortfilm om stormiga konflikter.