Learning to Breathe
Noah och Katrina återvänder till det tropiska paradiset där de blev kära för att väcka liv i kärleken igen. Men ett avvisat frieri leder till hjärtesorg för båda parterna. En förtvivlad Noah har en sista chans att inse att ett brustet hjärta också är ett öppet hjärta.