Wedding Season
Den hopplösa romantikern Stefan träffar den karismatiska Katie och trots hennes förlovning med sonen till en förmögen fastighetsmäklare börjar en virvelvindsaffär under en sommar full av bröllop. Snart är de på flykt undan lagen, med Katie som huvudmisstänkt för ett chockerande brott. Kan de avvärja poliser, organiserade brottslingar och deras komplicerade känslor för varandra när de försöker rentvå sina namn?
Kvinnan han älskar är anklagad för mord på hennes bröllopsdag, då ser Stefan tillbaka hur de möttes.
Katie och Stefan springer för sina liv. Tidigare har Stefan börjat avslöja Katies sanna sida.
Stefan är arresterad igen. Hans minnen av Anils och Leilas bröllop kan innehålla viktiga ledtrådar.
Katie och Stefan infiltrerar ett bröllop i Texas i hopp om att få den verkliga mördaren inför rätta.