Escape to Maldives
Res till hjärtat av Indiska oceanen, där Maldivernas skimrande laguner döljer en värld av korallrev fulla av liv. Denna film avslöjar det känsliga, sammanlänkade livet under ytan och visar hur detta undervattensparadis överlevnad är tätt sammanflätat med öarna.