Penny på M.A.R.S.
Penny, hemlig dotter till världens största popstjärna och hennes vän Camilla, börjar på M.A.R.S, den viktigaste skolan för musik och konst.
Penny är dotter till Bakia, världens kändaste popstjärna. Med sin bästa vän Camilla börjar hon på M.A.R.S, den viktigaste skolan för musik och konst. Här hittar hon nya vänner, hon möter nya utmaningar och hon letar efter fadern hon aldrig träffat.