Grazing the Sky
En intim inblick i livet för moderna cirkusartister inne och utanför Cirque Du Soleil. Filmen följer flera olika artister och ger tittarna en inblick utan motstycke i deras liv och konst. En vittnesbörd om den mänskliga andens kraft och kraften i att följa sina drömmar. Det är också en hyllning till elegansen och kraften hos artister som använder sina kroppar som instrument.