Ursa - The Song of the Northern Lights
Den lilla isbjörnen Ursa letar efter sin mamma i det kalla, mörka Arktis. På sin resa mot jordens yttersta gräns möter han olika djur och ställs inför många utmaningar. En vacker och melankolisk berättelse som utspelar sig under norrskenet.