Komedier, Musik
I den tredje och sista filmen återförenas gruppen The Bellas efter att ha gått ut college och insett att det krävs mer än a cappella för att klara sig. Efter VM-segern splittras gruppen och alla upptäcker snart att förmågan att skapa musik med munnen inte räcker för att få ett jobb. När de får chansen att återförenas under den europeiska USO-turnén, samlas den härligt nördiga gruppen en sista gång för att skapa musik och fatta tvivelaktiga beslut.