Komedier, Romantik
En nyutexad tjej lyckas inte få sitt drömjobb och tvingas flytta hem till sin udda familj. Medan hennes familj långsamt driver henne till vansinne, har hon en flirt med en äldre brittisk granne, innan hon inser att hennes platoniske bäste vän, som precis ska flytta till New York och läsa till jurist, är hennes sanna kärlek.