Invisible
Baserat på novellen av Eloy Moreno. Capi, en tolvårig pojke med ett normalt liv, har varit med om en hemsk olycka som gett honom svår posttraumatisk stress. Varken skolan, hans vänner eller hans familj kan förklara vad som har hänt. Men psykologen som behandlar honom har beslutat sig för att gräva i hans historia och ta reda på anledningarna till att han befinner sig i den här situationen.
Baserat på novellen av Eloy Moreno. Tolvåriga Capi har varit med om en hemsk olycka som gett honom svår posttraumatisk stress. Varken skolan, hans vänner eller hans familj kan förklara vad som har hänt. Men psykologen som behandlar honom har beslutat sig för att gräva i hans historia och ta reda på anledningarna till att han befinner sig i den här situationen. Gradvis börjar Capi lita på honom och berättar för honom att han har superkraften att göra sig osynlig, och att de hemska mardrömmarna som ansätter honom varje natt är kopplade till monstren och draken som jagar honom.
Capi är med om en hemsk olycka som ger honom PTSD och superkraften att bli osynlig.
Kiri kämpar med att besöka Capi, som börjar berätta om sina problem på högstadiet.
Capi berättar hur han fick superkraften att bli osynlig genom att gå på MM:s party, Olympiaden.
Capi som har superkraften att bli osynlig, distanserar sig själv från sina vänner, speciellt Zaro.
Capi berättar sanningen om sin olycka. Läraren avslöjar mysteriet bakom draken på sin rygg.