Revenge
Emily Thorne är ny i Hamptons. Så verkar det i alla fall. Det rika området var hennes hem tills något förstörde hennes familj och dess rykte. Nu, flera år senare, är hon tillbaka. Hämnden är ljuv.
Rikedom, skönhet och status definierar folket i den här stan men en kvinna är beredd att förstöra allt för att få sin hämnd. Emily Thorne är ny i Hamptons. Hon har träffat några av sina rika grannar, har fått några nya vänner och verkar passa in i stan. Men det är något lite udda med en ung tjej som bor ensam i en rik stad och sanningen är den att Emily egentligen inte är ny i området. Det här var faktiskt hennes gamla hem, tills något hemskt hände som förstörde hennes familj och dess rykte. Nu är Emily tillbaka och hon tänker rätta till det som är fel på det enda sätt hon kan: Genom att hämnas.