Absolutely Fabulous: The Movie
Edina Monsoon och Patsy Stone är mer fantastiska än någonsin och fortfarande lika glittrande glamorösa som förr då de först blev hela Londons favoritraringar.
Eddy och Patsy är tillbaka! De fullkomligt dryper av glamour och klubbar runt i London som vanligt men plötsligt hamnar de kära fyllkajorna i ett mediadrev när de blir beskyllda för att ha tagit livet av Kate Moss. Likt perfekta accessoarer syns en rad kändisar blänka förbi som Jon Hamm, Kate Moss och många fler i denna helt hysteriska och galna fars, älskling!