Pantertanter
Pantertanter handlar om fyra ensamstående medelålders kvinnor. Bea Arthur spelar Dorothy, en lärare. Rue McClanahan spelar Blanche, en mansslukerska. Betty White spelar Rose, en väldigt rar kvinna. Estelle Getty spelar Dorothys frispråkiga mamma, Sophia.
Pantertanter handlar om fyra ensamstående medelålders kvinnor. Bea Arthur spelar Dorothy, en lärare som är ironisk och slagfärdig. Rue McClanahan spelar Blanche, sydstatsskönhet och mansslukerska. Betty White spelar Rose, en väldigt rar kvinna som kan vara lite vimsig. Estelle Getty avslutar trion som Dorothys frispråkiga mamma, Sophia.