The Divide
Den här dokumentären väver samman berättelserna om sju personer i USA och Storbritannien, från en Wall Street-psykolog till en KFC-arbetare, som alla strävar efter ett bättre liv. Den illustrerar tydligt hur den växande klyftan mellan de rika och de fattiga dikterar varje aspekt av deras existens, vilket skapar en kraftfull och ibland tragikomisk bild av social klyfta som drivs av ekonomisk ojämlikhet.