Vampyrina: Tonårsvampyr
Vee lämnar Transsylvanien för att börja på internatskola och följa sina musikdrömmar. Hon håller sin identitet som vampyr hemlig men oväntade hinder hotar att föra henne tillbaka till skuggorna.