Electric Bloom
De tre medlemmarna i den världsberömda popgruppen Electric Bloom ser tillbaka och berättar historien om sitt band och sin vänskap, som började dagen de träffades i high school.
De tre medlemmarna i den världsberömda popgruppen Electric Bloom ser tillbaka och berättar historien om sitt band och sin vänskap, som började dagen de träffades i high school. Överpresterande Posey, rebellen Jade och den udda fågeln Tulip gör en resa mot att bli världens största band – och universums bästa vänner.