Till Judge Do Us Part
Fyra frånskilda vänner försöker stötta Massimo som överväger självmord efter en förödande skilsmässa. Just när de verkar nå fram dyker en karismatisk granne upp med en oväntad nyhet som vänder allt upp och ner.