Skönheten och Odjuret: Den förtrollade julen
Fira julen med den här filmen inspirerad av en Disney-klassiker. Mrs Potts berättar sagan om en jul som nästan inte blev av, på grund av Forte som vill skilja Belle och Odjuret åt för alltid.
Fira den mest magiska tiden på året med den här oemotståndliga julfilmen, inspirerad av Disneys älskade klassiker. Lyssna när mrs Potts berättar en urgammal saga om en jul som nästan inte blev av, på grund av kompositören Forte som vill skilja Belle och Odjuret åt för alltid. Detta förtrollande äventyr innehåller vackra sånger, trollbindande scener, hopp, vänskap och kärlek.