A Good Day To Die Hard
Bruce Willis är tillbaka i aktion - häpnadsväckande, hjärtstoppande, hänsynslös action - som John McClane, den heroiska New York-polisen med en förmåga att vara på fel plats vid rätt tidpunkt.