Alita: Battle Angel
De visionära filmskaparna James Cameron (AVATAR) och Robert Rodriguez (SIN CITY) presenterar ALITA: BATTLE ANGEL, ett episkt äventyr fyllt av hopp och beslutsamhet.
De visionära filmskaparna James Cameron och Robert Rodriguez presenterar ALITA: BATTLE ANGEL, ett episkt äventyr fyllt av hopp och beslutsamhet. När Alita (Rosa Salazar) vaknar upp i en framtidsvärld hon inte känner igen, blir hon omhändertagen av den medkännande läkaren Ido (Christoph Waltz). Han förstår att en ung kvinna med ett enastående förflutet finns kvar någonstans i detta övergivna cyborgskal. Nu börjar hennes kamp för att förändra världen.