Tonårshjälten Kim Possible och hennes bästa vän Ron Stoppable börjar på high school, samtidigt som de räddar världen från onda skurkar.
Tonårshjälten Kim Possible och hennes bästa vän Ron Stoppable börjar på high school, samtidigt som de räddar världen från onda skurkar. Kim och Ron har alltid legat steget före sina motståndare, men att navigera genom high schools sociala hierarkier är tuffare än actionhjälten föreställt sig. Och med Drakken och Shego på krigsstigen måste Kim förlita sig på familjen och Team Possible – Ron, det tekniska geniet Wade, nya vännen Athena och Rufus, en nakenråtta.