Saknad
Brottsdramat "Saknad" är Colin Nutleys första tv-serie på tjugo år. Helena Bergström spelar poliskommissarie Maja Silver, som reser tillbaka till sin gamla hemstad i det svenska bibelbältet för att återförenas med dottern Rebecka (Molly Nutley). En kuslig upptäckt får plötsligt rädsla att spridas i det lilla samhället.
En ung kvinna hittas död i ett dike. Är det en olycka, ett självmord eller ett mord?
Den döda kvinnan identifieras som Mette Andersson. Strax därefter försvinner en 16-årig flicka.
16-åriga Emelie saknas fortfarande, och Maja försöker desperat få tillbaka sin egen dotter.