Love Thy Nader
De orädda och skojfriska systrarna Nader, Brooks, Mary Holland, Grace Ann och Sarah Jane, lämnar Louisianas träsk för New Yorks glamour, dramatik och höga tempo.
Följ med systrarna Nader – Brooks, Mary Holland, Grace Ann och Sarah Jane – i denna färgstarka dokumentärserie. De har bytt sin uppväxt i Louisianas träskmarker mot Manhattans modevärld, dramatik och höga tempo. Brooks pryder omslaget till Sports Illustrated, går igenom en uppmärksammad skilsmässa och har en ny het romans. Systrarna får möjligheter de aldrig trodde var möjliga. De navigerar exklusiva kretsar, karriärmöjligheter och kärleksliv. I en stad där man antingen lyser starkt eller går upp i rök, har de alltid varandra.