Händelse vid bank
Baserat på en verklig händelse som ägde rum i Stockholm 2006 filmades denna detaljerade och humoristiska redogörelse för ett misslyckat bankrån i en enda tagning, med mer än 90 personer och minutiöst koreograferat för kameran.