Jump In!
Brooklyn-tonåringen Izzy Daniels tränar för att bli boxningsmästare – för det är hans pappas dröm. Men när han ser ett gäng hoppa hopprep går han med på att hjälpa sin granne Mary när hon behöver en fjärde medlem till sitt hopprepslag.