Kalle Kanin i "Genomblöt"
Kalle Kanin låtsas vara livvakt på stranden för att imponera på Fanny Bomullssvans. När Fanny hamnar i trubbel ute i havet och börjar drunkna, kan Kalle Kanin rädda henne i tid?