Reboot
Hulu startar om en familjekomedi från tidigt 2000-tal, vilket tvingar dess dysfunktionella skådespelartrupp att mötas igen. Nu får de ta itu med sina olösta problem i nutidens snabbt föränderliga värld.
Reed trasslar in sig i Brees privatliv när hon plötsligt upptäcker den moderna världen.
Gordon och Reed arbetar igenom sina tidigare problem och Clay hjälper Bree att komma ur en knipa.
Bree lockar Reed att hitta på bakgrundshistorier för främlingar med udda utseende.
Bree får överraskande nyheter mitt under en intervju och Reed får en överraskande besökare.