Amazones
Fyra kvinnor från Breda-Noord är trötta på sina fattiga liv. De tar saken i egna händer och rånar en bank i närheten. Till deras förvåning kommer de lätt undan, men deras liv förblir inte problemfria när polisen gradvis avslöjar mer om gärningsmännen. Under stigande press bestämmer de sig för att utföra sitt sista rån.