World's Biggest Tiger Shark?
Marinbiolog Kori Garza och Oscarsvinnaren, filmfotograf Andy Casagrande, filmar jakttaktiker hos två tigerhajar.
Marinbiologen Kori Garza och undervattensfotografen Andy Casagrande reser till Franska Polynesien för att söka efter Kamakai, en jättelik tigerhajhona som Kori såg för första gången för sex månader sedan under en forskningsdykning.