Land Ties
Laura, en tonåring från Santiago med krossat hjärta, är på semester på ön Chiloé. Hon vandrar genom ödsliga landskap och möter kvinnor som samlar tång. Tillsammans delar de historier och Laura finner tröst i deras sällskap.