Gangnam B-Side
När Jaehee, en callgirl på en klubb i Gangnam, försvinner återvänder inspektör Kang Dongwoo för att lösa fallet. Åklagare Min Seojin vill stiga i graderna, medan Gangnams hallick, Yoon Gilho, blir huvudmisstänkt. De undersöker kopplingarna bakom försvinnandet.
En rad fall med försvunna personer har vänt upp och ner på Seoul. Jaehee, som är callgirl på en klubb i Gangnam, försvinner. Inspektör Kang Dongwoo återvänder för att lösa fallet, åklagare Min Seojin vill stiga i graderna, och Gangnams hallick, Yoon Gilho, blir huvudmisstänkt. De tre undersöker det stora nätet av kopplingar bakom försvinnandet.
Dongwoo ser förändringar när han återvänder till Gangnam. Gilho stöter på problem i utredningen.
Utredningen går snett, så Seojin ber Dongwoo att hjälpa till. Gilho får obehagliga nyheter.
Gilho ger Seojin och Dongwoo all information om fallet. De tre beger sig till Colosseum.
Jaehee letar rätt på Choi Hakgu för att rädda Yeseo, medan Dongwoo och Gilho försöker rädda Jaehee.
Seojin hjälper Hakgu och stiger i graderna. Dongwoo blir chaufför och ger sig av efter Yeseo.
Gilho återvänder för att hämnas Jaehee och träffar Dongwoo, som söker ledtrådar för att hitta Yeseo.